
Bij V2G lever je stroom aan het net
Kijken we naar de tv, hebben we verlichting aan, dan gebruiken we de stroom van de auto
Bij V2H lever je allereerst aan je eigen huis.
Is meer stroom beschikbaar dan leveren we ook aan het net.

De auto wordt geladen in de piekuren, dus vooral tussen 11:00 uur en 16:00 uur.
Overigens gebruik ik nooit de volledige accucapaciteit.
Van de 64 kWh wordt 30% niet voor ons huis gebruikt om altijd in staat te zijn met de auto te gaan rijden.