
Wij hebben kort nadat we in Wapserveen kwamen wonen, een waterontharder aangeschaft via Amysoft. Daar hebben we geen spijt van gehad. Alle nieuwe apparatuur blijft mooi en vooral: gaat veel langer mee.
Een klein, maar krachtig apparaat, die in de bijkeuken staat naast de vriezer, rechts op de foto.
De voordelen?
Kijk hier
Ook handig is, dat eventueel hoger waterverbruik wordt gesignaleerd en direkt aan ons gemaild:
